Ponad 200 uczestników, 14 trenerów, 800 metrów kwadratowych sali. I najnowsza gra szkoleniowa Focus na klienta. Właśnie zakończyliśmy realizację największego wydarzenia szkoleniowego w naszej historii.
Wspólnie z firmą Akzo Nobel przeprowadziliśmy dwa dni warsztatu na temat – Dlaczego koncentracja na klienta jest ważna.
Na zdjęciu sala tuż przed rozpoczęciem gry, widać już numery na stołach.
Z naszej perspektywy głównym wyzwaniem była logistyka tego przedsięwzięcia. Jak sprawnie zaopatrzyć 28 stołów w rekwizyty, poinstruować kilkadziesiąt grup szkoleniowych o zasadach, wesprzeć w trakcie warsztatu i na koniec podsumować wyniki.
Uczestnicy odgrywający role producentów budowali innowacyjne konstrukcje, które zamawiali inni uczestnicy pełniący funkcje klientów. Pomysłów pojawiło się tyle, ile grup szkoleniowych. Rynny, rury, zjeżdżalnie, amortyzatory, koszyczki, a nawet czarna dziura. Nie wszystkie zadziałały zgodnie z przeznaczeniem, ale wszystkie imponowały pomysłowością i rozmachem. Wszak godzina na zbudowanie dwumetrowej konstrukcji, to nie jest dużo.
Więcej o szkoleniu Focus na klienta przeczytasz tutaj