Juz za kilka tygodniu udostępnimy nową wersję naszej gry mobilnej o prowadzeniu firmy projektowej. Będzie to największa zmiana od czasu premiery gry. Przeanalizowaliśmy uwagi i pomysły naszych graczy i na tej podstawie zaprojektowaliśmy nowe funkcje. Poniżej znajdziecie ich krótki opis.

Konfigurowanie własnej gry

To była najczęściej zgłaszana uwaga: dlaczego nie mogę stworzyć własnej gry? Zatem teraz to będzie możliwe. Gry będą konfigurowane za pomocą kart reprezentujących gatunki gier, rodzaje platform, funkcje gier, czy techniki promocyjne. Gracz z bogatego zestawu kart będzie mógł stworzyć talię reprezentującą jego wymarzoną grę. W tym momencie zaczną się generować projekty reprezentujące rozwój tej gry, które użytkownik będzie mógł realizować.

Zmiana modelu z projektowego na produktowy

Dotąd nasza gra polegała realizacji niezależnych od siebie projektów. Każdy z nich z obona generował zysk lub straty. Od teraz gracz po skonfigurowaniu gry, będzie wypuszczał projekty, które będą wpływały właśnie na tą grę. Będzie miał możliwość planowania swojej strategii w dłuższym okresie a nie tylko skakania z projektu na projekt. Centralnym punktem stanie się zatem gra, którą kolejne projekty będą promowały i rozwijały.

Analiza trendów rynkowych

Każda cecha gry będzie mieć własny model trendu rynkowego. Popularność każdej cechy będzie zmieniać się w czasie. Jeżeli gracz trafnie dobierze cechy swojej gry, na przykład popularną platformę, atrakcyjne cechy, efektywne narzędzia marketingowe, może liczyć na olbrzymie przychody z projektów. Jeżeli nie trafi, to będzie miał do dyspozycji tylko nierentowne inwestycje.

Gracz oczywiście będzie miał do dyspozycji proste narzędzia analizy rynku, które pozwolą mu wykryć, co jest w danej chwili modne.

Rozwój technologii

Każda cecha gry będzie mogła być rozwijana na wyzsze poziomy. Gracz będzie mógł gromadzić doświadczenie w postaci kart technologii otrzymywanych po udanym projekcie. Po zebraniu pewnej liczby kart technologii będzie można podnieść poziom danej cechy.

Promowanie gry na rynku

Każda gra będzie mogła być promowana na rynku, aby podnieść jej rentowność. Elementem konfiguracji gry będzie wybór narzędzi promocji, z których następnie będzie można skorzystać. Każdy rodzaj promocji będzie miał swoją specyfikę i atrakcyjność na rynku.

Premiera nowych funkcji już wkrótce. A naszą grę można pobrać z Google Play lub AppStore za darmo już teraz.

 

 

Zapisz się na nasz newsletter

Zapisz się na nasz newsletter

Twój e-mail został zapisany

Share This