Business Inc. working overtimeBusiness Inc. (BINC) symuluje prowadzenie niewielkiej firmy produkującej gry komputerowe. Gracz jednak nie skupia się na technologii produkcji gier, ani na eksplorowaniu świat. To, co jest najważniejsze, to prawidłowa selekcja projektów, dobór ludzi oraz ich rozwijanie, a także pilnowanie finansów firmy od strony przychodowej, jak i kosztowej.

Wraz z kolejnymi wydaniami staramy się, aby gra symulowała kolejne mechanizmy występujące w projektach. Dotąd została ściągnięta w ponad 10 tysiącach kopii. Jednak wciąż nie jesteśmy  zadowoleniu z ocen, które otrzymujemy i dlatego postanowiliśmy rozbudować grę o kilkanaście nowych funkcji.

Aktualne funkcje dostępne w grze:

Business Inc.Realizacja projektów

– Ocena rentowności inwestycji

– Alokowanie ludzi w projektach

– Wykres wypalania

– Wykres kosztów rzeczywistych

– Zjawisko crashingu

– Zjawisko wielozadaniowości

– Wpływ ryzyka na nieprzewidywalność projektu

– Wpływ ryzyka ludzi na projekt

– Spadające ryzyko w trakcie realizacji projektów

– Przychody z projektów

– Zjawisko spijania śmietanki i jego wpływ na przychody projektu

– Rywalizacja z konkurencją

– Przepływy gotówki w firmie

– Limit kredytowy i obciążenie odsetkami

BINCZarządzanie ludźmi

– Zatrudnianie ludzi

– Ponoszenie kosztów pensji

– Podnoszenie kompetencji ludzi

– Podnoszenie motywacji ludzi

– Zwalnianie ludzi

– Spadek motywacji związany z wielozadaniowością

– Rosnące oczekiwania płacowe ludzi

Zdarzenia

– Wyświetlanie ponad 50 informacji o terminach zarządzania projektami

– Wyświetlanie dziesiątek zdarzeń dotyczących ludzi i projektów

– Przechodzenie na kolejne poziomy

Business IncWśród nowych funkcji pojawią się:

– Możliwość pracy w nadgodzinach – zwiększa produktywność pracownika, ale niestety wpływa na spadek motywacji.

– Poziomy projektów – pewne projekty wymagają bardziej kompetentnych ludzi.

– Poziomy ludzi – po osiągnięciu maksymalnej kompetencji na danym poziomie pracownik może awansować na kolejny poziom.

– Zdobywanie kompetencji w wyniku kończenia projektów – po zakończeniu projektów zespół zaangażowany uzyskuje dodatkowe umiejętności.

– Malejąca skuteczność szkoleń – pracownik wysyłany kilka razy na to samo szkolenie będzie w coraz mniejszym stopniu nabywał kompetencji.

– Zdobywanie przychodów po zakończeniu projektu – wprowadzamy elementy zarządzania produktami na rynku. Przychody będą generowane przez dłuższy okres.

– Generator rozgrywki – to była najpoważniejsza uwaga. Poprzednia wersja gry za każdym razem przebiegała tak samo. Teraz aplikacja sama będzie generować projekty, więc rozgrywka będzie za każdym razem nieco inna.

octigo– 3 poziomy trudności – grać będzie można na różnych poziomach trudności, ponadto nadal będzie dostępna misja Startup.

– Rozgrywka w czasie rzeczywistym – gra będzie się toczyć również po wyjściu z aplikacji.

– Notyfikacje – ponieważ gra może toczyć się również po zamknięciu aplikacji, to wprowadzamy notyfikacje dotyczące ważnych wydarzeń w grze, aby gracz mógł szybko na nie zareagować.

– Mikropłatności – gra będzie dostępna całkowicie za darmo, jednak w razie kłopotów w prowadzonej firmie będzie można dokupić dodatkowe pieniądze w formie mikropłatności.

W aktualną wersję gry można ściągnąć na Google Play oraz AppStore.

Gra od początku powstaje przy współpracy z Adamem Kotkowskim, który jest głównym programistą i pomysłodawcą wielu funkcji.

Zapisz się na nasz newsletter

Zapisz się na nasz newsletter

Twój e-mail został zapisany

Share This