+48 512 364 075
Focus na klienta
Focus na klienta
Podsumowanie
Opis szkolenia

Focus na klienta

Symulacja szkoleniowa Focus na klienta w niezwykle aktywny sposób angażuje uczestników we współpracę na linii klient – producent. Demonstruje, jak istotne jest uważne słuchanie klienta, zbieranie jego wymagań i bliska współpraca.

To świetne narzędzie w budowaniu proklienckich postaw u pracowników i komunikowaniu strategii firmy.

Focus na klienta jest również stosowany jako narzędzie szkoleniowe w programie studiów zarządzania wymaganiami i analizy biznesowej.

Uczestnicy warsztatu dzielą się na grupy reprezentujące klientów i producentów, i mają za zadanie wypracować wspólne rozwiązanie – konstrukcje z papieru – które spełni złożone wymagania. Skonstruowanie użytecznego rozwiązania wymaga precyzyjnego słuchania potrzeb klienta oraz kreatywności. Pomysłów na rozwiązanie są dziesiątki.

Szkolenie składa się z kilku części:

  1. Gra szkoleniowa Focus na klienta
  2. Omówienie wniosków
  3. Wykład na temat współpracy z klientem i zbierania wymagań

Ogólny przebieg szkolenia

  1. Wprowadzenie do wybranych technik kreatywnych, w tym metody Design Thinking
  2. Zapoznanie się z wymaganiami symulowanego klienta
  3. Stworzenie prototypu rozwiązania
  4. Testy prototypu przed klientem
  5. Kalibracja rozwiązania zgodnie z wymaganiami
  6. Odbiór końcowy rozwiązanie
  7. Podsumowanie osiągniętych rezultatów i wniosków

Szkolenie adresowane jest do specjalistów i menadżerów odpowiedzialnych za komunikację z klientem, przygotowywanie i konsultowanie koncepcji, produkowanie i testowanie rozwiązań.

Symulacja biznesowa

Producent wygrał przetarg na stworzenie urządzenia do transportu radioaktywnych paliw. Nie ma doświadczenia w takich rozwiązaniach, choć we wcześniejszych projektach stosował podobne technologie. Klient stawia mu szereg wymagań, które muszą być spełnione, aby projekt okazał się sukcesem. Tego rodzaju paliwa są bardzo delikatne w transporcie i wymagają dużej ostrożności, aby nie dopuścić do katastrofy.

Kwestie organizacyjne

Szkolenie może być prowadzone w formie pełnego szkolenia (cały dzień) lub tylko warsztatu integracyjnego (2 godziny).

Pojedyncza grupa potrzebuje sali o powierzchni około 20 m2. Możliwe jest zorganizowanie dowolnej liczby równoległych grup. Dla jednego z naszych klientów zrealizowaliśmy warsztat dla ponad 200 pracowników.

Poniżej można zobaczyć przykładowe konstrukcje tworzone przez uczestników.

Skontaktuj się z nami!

jeśli chcesz, abyśmy poprowadzili dla Ciebie szkolenie lub tylko o nim opowiedzieli.

Skorzystaj z formularza kontaktowego lub napisz: szkolenia@octigo.pl

* - wymagane

 Jestem zainteresowany/na otrzymywaniem od Octigo informacji o nowościach w ofercie

Focus na klienta
Czas trwania:
2 godz. - 1 dzień
Grupa szkoleniowa:
15 osób
Ilość równoległych grup szkoleniowych:
dowolna

Korzyści

  • Budowanie postawy nastawionej na potrzeby klienta
  • Wzrost kreatywności
  • Przełamywanie barier komunikacyjnych
  • Poznanie zasad zbierania wymagań
  • Budowanie wspólnej perspektywy dostawca – klient
  • Poznanie podstaw metody Design Thinking

Zagadnienia poruszane na szkoleniu

  • Innowacyjność
  • Tworzenie koncepcji
  • Budowanie relacji z klientem
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Burza mózgów
  • Podstawy zarządzania projektami
  • Design Thinking

Skontaktuj się z nami!

jeśli chcesz, abyśmy poprowadzili dla Ciebie szkolenie lub tylko o nim opowiedzieli.

Skorzystaj z formularza kontaktowego lub napisz: szkolenia@octigo.pl

* - wymagane

 Jestem zainteresowany/na otrzymywaniem od Octigo informacji o nowościach w ofercie

Biuletyn

 

Chcesz wiedzieć, o czym piszemy na blogu, co nas fascynuje, co nowego dzieje się w Octigo? Zapisz się na nasz biuletyn.

Wypełniając powyższy formularz, zgadzam się na przetwarzanie podanych danych do celów marketingowych przez firmę Octigo sp. z o.o. Twój e-mail będzie przechowywany wyłącznie w naszej bazie, w każdej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie Twoich danych, Twój e-mail nie jest udostępniany innym podmiotom, wysyłamy biuletyn e-mailowy nie częściej niż 1-2 razy w miesiącu.

 
 
Profil na Google+ PMI, PMBOK, PMP, PgMP are registered mark of the Project Management Institute, Inc.