+48 512 364 075

Trenerzy

Maciej Bielecki

Dyrektor departamentu szkoleń w banku. Trener biznesu i coach. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu MODERATOR. Współprowadzący zajęcia z Coachingu w firmie MODERATOR. Koordynator procesu Coachingowego w międzynarodowej korporacji. Coach dla managerów średniego i wyższego szczebla. Kierownik działu szkoleń koordynujący rozwój kilku tysięcy pracowników. Odpowiedzialny za wdrażanie i realizowanie projektów rozwojowych w organizacji. Koordynator odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie nowego modelu obsługi klienta w organizacji. Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania personelem, zarządzania projektami biznesowymi oraz projektami optymalizacji procesów biznesowych. Posiada certyfikat Black Belt potwierdzający posiadanie kompetencji, wydany przez Polish Academy of Six Sigma. Współtwórca programów szkoleniowych i współwdrażający program optymalizacyjny w organizacji. Finalista przez PM Excellence, jako członek zespołu wdrażającego program Six Sigma w organizacji.

Piotr Botkowski

Trener biznesu, absolwent zarządzania na Politechnice Wrocławskiej, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Zarządzania Projektami na Wyższej Szkole Bankowej. Lider zespołu trenerów w międzynarodowej korporacji. Twórca wielu programów szkoleniowych i optymalizacyjnych. Specjalizuje się w szkoleniach z podejmowania decyzji, zarządzania projektami, w tym projektami optymalizacji procesów biznesowych. Posiada certyfikat Black Belt. Szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczestników z firm usługowych i produkcyjnych. Wielki zwolennik wprowadzania usprawnień na stanowisku pracy przy wykorzystaniu dostępnych lub łatwych do zdobycia zasobów. Krótko mówiąc, HR’owiec z zacięciem analitycznym.

Załącznik pocztowy

Bartłomiej Bylok

Praktyk projektowania i doskonalenia rozwiązań oraz procesów dla polskich i międzynarodowych organizacji z sektora usługowego. Zajmuje się analizą biznesową, doskonaleniem procesów oraz tworzeniem architektury korporacyjnej. Współautor materiałów edukacyjnych i wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku Zarządzanie Wymaganiami i Analiza Biznesowa. Współautor oraz trener programu szkoleniowego z metodyk Lean, SixSigma oraz Studium Produktywności jednego z dużych polskich banków. Certyfikowany Analityk Biznesowy.

Piotr Dorosz

Przedsiębiorca, współzałożyciel i udziałowiec InTENSO Sp. z o.o., spółki tworzącej i wdrażającej nowoczesne technologie na potrzeby biznesu. W spółce odpowiedzialny za zarządzanie obszarami sprzedaży i strategii rozwoju firmy. Posiada bogate doświadczenia związane z pozyskiwaniem wymagań, modelowaniem i projektowaniem systemów oraz zarządzaniem projektami informatycznymi i inwestycyjnymi. Brał udział w wielu projektach i przedsięwzięciach biznesowych realizowanych między innymi dla: BZWKB, Credit Agricole, ING Bank Śląski, HSBC Bank Polska. Współtwórca i udziałowiec kilku przedsięwzięć i spółek internetowych – między innymi SerwisPrawa.pl, JakoscObslugi.pl, AgroVIP.pl, JakaPensja.pl oraz InLabs (projekty mobile i społecznościowe) oraz od niedawna Revenue Labs (systemy wspierające i automatyzujące obszar marketingu). Od 2007 roku trener współpracujący z Octigo.pl, prowadzący szkolenia oraz gry symulacyjne w zakresie zarządzania projektami m.in. dla Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Absolwent wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej oraz Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Paweł Gąsowski

Trener biznesu i coach. Koordynator i kierownik programów unijnych POKL. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu MODERATOR. Członek Toastmasters Polska. Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania personelem, wystąpień publicznych i miękkich aspektów zarządzania projektami. Koordynator i twórca programów rozwojowych w korporacjach. Twórca szkoleniowych gier strategicznych z zarządzania projektami – nagrodzony przez PMI Award w 2007, 2009, 2013, 2016 za najlepsze szkolenie roku. Nagroda za najlepszą prezentację na temat zarządzania projektami PMPIADA 2017 i nagroda publiczności PMPIADA 2017. W korporacjach wpierał wdrażanie programów zarządzania jakością Six Sigma. Instruktor żeglarstwa i nauki pływania. Pasjonat siatkówki i nurek.

Iwona German-Gientkowska

Trener biznesu i coach. Od dziewięciu lat związana z rozwijaniem kompetencji pracowników w korporacjach. Koordynuje działania zespołu w obszarze szkoleń, rekrutacji i utrzymania jakości obsługi Klienta. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu MODERATOR. Kierownik projektów w obszarze HR. Twórca i koordynator kilkudziesięciu programów szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania personelem, treningu dla trenerów, obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania czasem oraz miękkich aspektów zarządzania projektami.

Dariusz Koncewicz

Dariusz Koncewicz, TOGAF Professional

Konsultant IT, Biznesowym i Architekt Rozwiązań z ponad 20 letnim doświadczeniem w kraju jak i za granicą. Posiada m.in. doświadczenie z obszaru: doradztwa strategicznego, product managementu oraz projektowania, dostarczania i utrzymywania rozwiązań IT. Doradzał w spółkach IT i instytucjach finansowych, także w procesie tworzenia nowych produktów i rozwiązań, np. IBM, Raffeisen, NBP, Sygnity, Vatenfall, BGŻ, PKO BP, Orange.

zdjęcie

Łukasz Kubacki

Specjalizuje się w usprawnianiu, optymalizacji procesów i poprawie efektywności operacyjnej oraz szkoleniach z metodyki Lean Six Sigma. Współautor wdrożenia programu optymalizacji procesów dla dużego polskiego banku. Twórca cyklu seminariów ze studentami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w zakresie optymalizacji i stabilności procesów w oparciu o Lean Six Sigma w ramach Kapitał Ludzki – Kuźnia Kadr. Mentor w projekcie planowania ścieżek rozwoju dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego i Wyższej Szkoły Bankowej w ramach projektów realizowanych przez uczelniane Biura Karier. Wykładowca na WSB w Chorzowie na kierunku Six Sigma i optymalizacja procesów.

Jerzy Łukomski

Jerzy Łukomski, PMP®

Z branżą usług związany od 2004 roku, od 2009 r brał udział przy wdrażaniu programu optymalizacji i procesów w jednym z czołowych polskich banków. Od 2010 roku certyfikowany Black Belt. Współautor programów szkoleniowych na poziomie Green Belt, Black Belt zarówno dla klientów komercyjnych jak i uczelni. Trener i wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu na kierunkach związanych z optymalizacją procesów i wymaganiami biznesowymi.  Zrealizował kilkadziesiąt projektów Six Sigma w różnych rolach: od członka zespołu projektowego poprzez project managera, aż do mentora projektu (Black Belt).  Twórca cyklu seminariów dla studentów i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w zakresie optymalizacji i stabilności procesów w oparciu o Lean Six Sigma w ramach Kapitał Ludzki – Kuźnia Kadr. Twórca artykułów dotyczących optymalizacji i Six Sigma. Od czerwca 2015 certyfikowany PMP. Obecnie Menedżer Programu Six Sigma w Centrum Usług Wspólnych w jednej z największych na świecie firm informatycznych.

Barbara Matkowska, PMP®

Skończyła wrocławską Akademię Ekonomiczną i studia podyplomowe z Zarządzania Projektem. Od sześciu lat jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu zarządzania projektami. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy przy projektach w różnych dziedzinach. W 2010 roku zdobyła nagrodę za najlepsze szkolenie na świecie z zarządzania projektami PMI Award za grę MOST, której jest współautorką. Trener z zakresu zarządzania projektami metodyki PMBOK i przygotowania do egzaminów certyfikujacych PMI.

Malva Olszewska

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunku Literatura amerykańska i Metodyka Nauczania, Magister Pedagogii i Poradnictwa z DSWE TWP, studiowała Psychologię i Socjologię na Uniwersytecie w Toronto. Tłumacz konsekutywny i symultaniczny dla międzynarodowej firmy InterNET Service Corporation. Tłumacz i autorka artykułów i opracowań szkoleniowych oraz produktowych dla międzynarodowego miesięcznika Bliżej Biznesu. Dyrektor Metodyczny firmy szkoleniowej odpowiedzialna m.in. za rekrutowanie i szkolenie nowych pracowników, szkolenia miesięczne kadry, hospitację istniejących trenerów i lektorów. Prowadzała szkolenia m.in. z komunikacji, zarządzania ludźmi, motywacją i procesem oceniania pracowników, technikami przygotowywania i przeprowadzana prezentacji, z autoprezentacji, oraz rozwiązywania konfliktów. PR Manager restauracji i klubów we Wrocławiu.

Wojciech Struzik

Od kilkunastu lat zajmuje się wdrażaniem i utrzymaniem usług IT. Najpierw jako inżynier systemowy w firmie dostarczającej rozwiązania typu B2B do największych przedsiębiorstw w Polsce, a od ponad 10–ciu lat w sektorze finansowym. Posiada bardzo duże doświadczenie w budowaniu, świadczeniu oraz utrzymywaniu infrastruktury oraz usług IT z wykorzystaniem ITIL; prowadzeniu i zarządzaniu projektami oraz portfelem projektów przy użyciu różnych metodyk; negocjacjach oraz zarządzaniu dużymi zespołami IT.

gabriel

Gabriel Sznajder, PMP®

Ekspert w obszarze inżynierii oprogramowania, z szerokim praktycznym doświadczeniem poczynając od kodowania, przez zarządzanie zespołami i projektami, aż po realizację portfolio projektowego obejmującego 180 specjalistów, z rocznym budżetem na poziomie 7 mln EUR. Uzupełnia doświadczenie ciągłą międzynarodową edukacją (MBA na Franklin University) oraz formalną certyfikacją (PMP, PRINCE2 Practitioner, certyfikaty Scrum). Dyrektor Zarządzający Wrocławskiego oddziału Project Management Institute.

Marcin Żmigrodzki

dr Marcin Żmigrodzki, PgMP®, PMP®, PMI-ACP®, SS Black Belt

Wieloletni kierownik projektów, z doświadczeniem dyrektora departamentu zarządzania projektami i procesami w banku, wiceprezesa firmy produkcyjnej, właściciela firmy IT. Autor kilkudziesięciu artykułów na temat zarządzania, wykładowca na wielu konferencjach i seminariach z zakresu zarządzania projektami i Six Sigma, menadżer programu six sigma, zdobywca nagrody PMI® Award 2007, 2009, 2010, 2013, 2014, 2016 za najlepsze na świecie szkolenia z zarządzania projektami, PMI Poland Chapter Product Award 2010 oraz ISAGA 2014 Award za najlepszy warsztat interaktywny na świecie, i w końcu kierownik studiów magisterskich z zarządzania projektami na Wyższej Szkole Bankowej i Akademii Leona Koźmińskiego. W 2010 roku także kierownik projektu – finalisty konkursu Polish Project Excellence Award 2010 oraz w 2003 kierownik projektu nagrodzonego przez Microsoft w konkursie Inicjatywa. NET. Autor książki Zarządzanie projektami dla początkujących.

Autor książki Zarządzanie projektami dla początkujących oraz Project Management for Beginners.

PMI, PMBOK, PMP, PMI-ACP, CAPM, PgMP, PfMP are registered mark of the Project Management Institute, Inc.

Kontakt
Interesują Cię nasze szkolenia? Skontaktuj się z nami: tel.:+48 512 364 075 e-mail: szkolenia@octigo.pl Formularz kontaktowy

Biuletyn

 

Chcesz wiedzieć, o czym piszemy na blogu, co nas fascynuje, co nowego dzieje się w Octigo? Zapisz się na nasz biuletyn.

Wypełniając powyższy formularz, zgadzam się na przetwarzanie podanych danych do celów marketingowych przez firmę Octigo sp. z o.o. Twój e-mail będzie przechowywany wyłącznie w naszej bazie, w każdej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie Twoich danych, Twój e-mail nie jest udostępniany innym podmiotom, wysyłamy biuletyn e-mailowy nie częściej niż 1-2 razy w miesiącu.

 
 
Profil na Google+ PMI, PMBOK, PMP, PgMP are registered mark of the Project Management Institute, Inc.